уторак, 16. април 2013.

Koliko je bitan logo za kompaniju?

Vaš logo je kratka vizuelna prezentacija vaše kompanije. Logotip vaše kompanije bi trebao da ima za zadatak, poticanje potencijalnih klijenata, partnera u poduzimanju prvog koraka za saradnju. Pomno dizajniran logo može izgraditi poverenje izmađu vaše kompanije i klijenata, iskazati vizuelni identitet i osigurati dojam profesionalne uhodane kompanije.
Uglavnom kod izrade loga morate se pridržavati pravila, da prvo skicirate logo na papiru (po mogućnosti više rešenja), uzmete telefon ili fotoaparat i slikate skicu loga, ubacite u računar i krenete da koristite neki od vaših omiljenih alata za iscrtavanje loga.
Vrste logoa smo krenuli već da vam predstavljamo u našim proslim postovima stigli smo do šeste vrste, uglavnom ima ih 8, dužni smo vam još dve vrste logoa, u našim sledećim postovima.

Autor: Dejan Paležnica










Like us: http://www.facebook.com/pages/Art-Production-Coaching/303088669741902?ref=hl
Like us: http://www.facebook.com/worldodesign?ref=hl

Нема коментара:

Постави коментар