среда, 10. април 2013.

Trendovi izrade loga prvi deo


Trendovi u dizajniranju logoa otkrivaju kako da kreirate vizuelno ubedljive logoe.

Ranije je bilo lakše. Manje preduzeća. Manje konkurencije. Manje izbora. Umetnost kreiranja logoa nije bila toliko razvijena.

Ali danas, dizajner koji zna kako da stvori prepoznatljiv vizuelni identitet preduzeću, može dobro naplatiti svoju stručnost. Ova vrsta dizajniranja je veoma unosan posao ako se pravilno obavlja.

Jednostavno, sve je veći broj poslovnih ljudi koji aktivno traže način da se njihovo preduzeće, proizvod, servis, ubedljivo izdvoje od konkurenata. I spremni su da za to plate.

Svež, inspirativan, atraktivno dizajniran logo može doneti zamah poslovanju i uticati na povećanje profita preduzeća. 

Zato je dobro znati nove trendove u dizajniranju logoa. Nije pitanje da li da primenite ono šta je aktuelno ili šta se koristi, nego da dobijete ideje, proširite svest o tome šta je moguće i šta se radi. Evo osam svežih načina kojima se preduzeća danas predstavljaju:

1. Talasi

Evo vrste logoa koga sve više u dizajnu koriste mnoge poznate grafičke kuće: logoi u obliku talasa. Dominiraju grafičkom scenom u poslednjih nekoliko godina. 

Karakteriše ih velika fleksibilnost i pokretljivost. Kada ih posmatrate dobijate osećaj da se kreću i razgovaraju sa Vama. Jasni us, lako pamtljivi. 

Ako ih dizajnirate na pravilan način, mogu biti direktno korisni za pozicioniranje preduzeća u umu potencijalnog klijenta. 

Autor: Dejan Paležnica















like us: http://www.facebook.com/pages/Art-Production-Coaching/303088669741902?ref=hl

Нема коментара:

Постави коментар